Close
MENU

AUTORSKÝ TÝM

Phil Collins

hudba a texty písní

David Henry Hwang

libreto

Muzikál podle filmu společnosti Disney.

Adaptace dle knihy Edgara Rice Burroughse „Tarzan z rodu opů“ originálně uvedena společností Disney Theatrical Productions na Broadwayi.

TARZAN VE VLASTNICTVÍ EDGAR RICE BURROUGHS, INC. SE SOUHLASEM MUSIC INTERNATIONAL (EUROPE)

Libor Vaculík

režie

V roce 1977 absolvoval Pražskou konzervatoř a v roce 1991 ukončil studium choreografie a režie na VŠMU. Jako režisér, choreograf a libretista inscenoval přes 80 celovečerních představení - pro ND Praha (Stmíváníčko, Clapec a smrt, Malý pan Friedemann, Psycho, Někdo to rád…, Romeo a Julie, Isadora Duncan, Čajkovskij, Mauglí, Coppélie, Lucrezia Borgia, Faust, Valmont), Státní operu Praha (Dáma s kaméliemi, Sen noci svatojánské, Fantom Opery ) Laternu magiku ( Minotaurus, Sen o kouzelné flétně), ND Brno (Marie Stuartovna, Jana z Arku na hranici, Ivan Hrozný, Notre Dame de Paris, Svěcení jara, Úplné zatmění), Gyor (Mr. Faust, Fantom Opery ), Wroclaw (Romeo a Julie), SND Bratislava (Dáma s kaméliemi, Notre Dame de Paris, Ivan Hrozný), Plzeň (Edith, vrabčák z předměstí, Macbeth, Čachtická paní, Notre Dame de Paris, Anna Karenina, Freddie, The king of Queen, Slečna Julie) aj. Na svém kontě má desítky choreografií do oper (Carmen, Faust a Markéta, Hoffmanovy povídky, Don Carlos, Don Quichote, Prodaná nevěsta, Síla osudu, Aida, Romeo a Julie, Růžový kavalír), činoher (Višňoví sad, Tančírna, Krvavá svatba, Ze života hmyzu), muzikálů (Josef a jeho zázračný barevný plášť, Grand Hotel, Pokrevní bratři, Rusalka, Rebelové, Paganiny, Angelika, Sibyla, královna ze Sáby). Režíroval i několik televizních filmů (Malý velký princ, Fantastická, Romeo a Julie) a muzikálů (Tři mušketýři, Mona Lisa, Kat Mydlář, Lucrezia Borgia, Sněhurka a sedm závodníků, Romeo a Julie, Ferda Mravenec, Muž se železnou maskou).


Ivana Hannichová

choreografie

Choreografka, lektorka a tanečnice, narozena v Praze. Taneční vzdělání získala v Tanečním centru Praha a na stážích a workshopech v Evropě i USA. Je magistrou umění v oboru taneční věda, který vystudovala na taneční katedře pražské HAMU. Vytvořila choreografie muzikálů Mamma Mia!, Aida, Jesus Christ Superstar, Rocky, Do naha!, Ať žijí duchové!, Ženy na pokraji nervového zhroucení, A tough act to follow (z muzikálu Vražda za oponou), Swing se vrací neboli ke štěstí. Jako asistent choreografa působila v muzikálech Evita, Curtains, Jesus Christ Superstar, Thoroughly modern Millie, Lucie, Carmen, Legenda jménem Holmes. Své choreografické schopnosti uplatnila také v televizních show Stardance, když hvězdy tančí.., Československá superstar, Český slavík Mattonni, X Faktor v seriálu První republika nebo u reklamních spotů pro ČR i zahraničí. Vytvořila také mnoho módních a vlasových show známých značek, několik let vedla taneční skupinu Dance2×s. Působí jako pedagog moderního a jazzového tance..


Jan Kohout

akrobacie

Původním povoláním geodet a kartograf, srdcem horolezec, který se od roku 2006 zabývá vymýšlením a realizací závěsných lanových systémů (fly rigging) pro divadla, eventové agentury i pouliční umělce. Spolupracuje s celou řadou českých i zahraničních umělců a spolků, kteří netrpí akrofobií. V Divadle na Vinohradech umožnil hercům létat v představeních Loupežník, Peer Gynt a Caligula, podílel se na muzikálu Tři oříšky pro Popelku, v roli "Pink" levitoval s Ivou Pazderkovou nad vyprodanou O2 Arénou.

 

 


Petr Hloušek

scéna a projekce

Absolvent brněnské Školy uměleckých řemesel (Česká republika) a bratislavské Vysoké školy výtvarných umění (Slovensko) v oboru ilustrace začal jako grafický designér (1996), postupem času aplikoval zkušenosti ilustrátora do scénických a animačních médií. Od roku 2005 pracuje na scénických projekcích inscenací jak v Česku tak ve státech EU: Hair (Švýcarsko, Německo), Magical Broadway, Jekyll and Hyde, Jazz Side Story, Mozart!, The Book with no name (Czech), Friedrich (Potsdam, Německo), Guys and Dolls (Ostrava, Czech), Podivný případ se psem (Reykjavik, Island), Mata Hari (Praha). V roce 2010 překvapil svým velkolepým řešením scénického ztvárnění muzikálu Mary Poppins (Brno, Czech rep.), které bylo serverem Musical.cz nominováno na scénu sezony. Zde využil plně spojení realistických kulis a filmových 3D animací a snoubil je v jeden fukční celek, podobně jako v následujícím roce pro muzikálovou lední show Popelka. V roce 2013 realizoval představení Mary Poppins na Islandu (nominace Gríman) a nově koncipovaný muzikál Cats v režii Stanislava Moši v MDB. V New Yorku realizoval scénu a projekce pro nezávislý muzikál Revolution in Elbow a za světelný design (projekce) pro Městské divadlo v Reykjavíku získal ocenění Gríman (cena islandského divadla) za představení Podivný případ se psem. V roce 2017 připravil scénu k muzikálu Les Miserables ve Folksteatru v Oslu. Je také podepsán pod výpravou a režií 3 kombinovaných filmů pro brněnskou hvězdárnu.


Roman Šolc

kostýmy

V současné době jeden z nejvyhledáva­nějších kostýmních divadelních výtvarníků. Skvěle využívá svou osobní znalost problematiky tanečních kostýmů, obléká baletní inscenace většiny českých divadel, přestože těžiště jeho práce je v současnosti v oblasti muzikálových produkcí. Vystudoval pražskou Taneční konzervatoř (1995). V letech 2001 – 2004 byl členem baletu Národního divadla v Praze. Jako tanečník byl oceněn nominací na Cenu Thálie 1996 za roli Merkucia. Navrhování kostýmů se věnuje systematicky od roku 1998. Své první návrhy vytvořil pro Pražský komorní balet: Fresky (1998) a dále vytvořil např. pro Divadlo J. K. Tyla v Plzni: Dáma s kaméliemi (2001), Někdo to horké rád (2003), Čachtická paní (2008), pro Laternu magiku: Graffiti (2002), pro Národní divadlo v Praze: Les Bras de Mer (2004), Ibbur (2005), Mozart? Mozart! (2006), pro Státní operu Praha: Dáma s kaméliemi (2003), Popelka (2004), Sen noci svatojánské (2006). V poslední době Romeo a Julie pro balet ND Praha, nebo strhující Vaculíkovu adaptaci Valmonta. Spolupracoval i na originálních baletech jako Freddie – The King of Queen. Z činoherního repertoáru třeba proslulá Králova řeč nebo Dickensova Vánoční koleda. Za operu Evžen Oněgin, Don Giovanni a další. Jeho návrhy se skvěle uplatnily také v mnoha muzikálových produkcích: Kleopatra (2002), Tři mušketýři (2004), Golem(2006), Angelika (2007), Dracula, Mona Lisa (2009), Baron Prášil, Robin Hood, Hello Dolly (2010), Kabaret, Mata Hari. Londýnští tvůrci muzikálu Fantom opery ho vybrali jako ideálního výtvarníka české premiéry legendárního muzikálu (2014). Oblékl také české muzikálové tituly Mamma Mia, Ples upírů (2016), Krysař (2017). Nevyhýbá se ani filmu; např. film Hlídač č. 47 Filipa Renče. Jeho kostýmy znáte také z televizního pořadu Tvoje tvář má známy hlas.


Dalibor Kapras

dirigent

Dirigent legendárního Orchestru Karla Vlacha a Velkého orchestru paláce Žofin. V Hudebním divadle Karlín nastudoval a dirigoval představení Noc na Karlštejně, na scéně divadla Studio DVA inscenace Hello Dolly! a Vánoční koleda. Pro agenturu Nogup nastudoval a dirigoval muzikály Mamma Mia!, Ať žijí duchové, Rocky a Tři oříšky pro Popelku.

Dále je kapelníkem tanečního orchestru Septet Plus Orchestra, se kterým doprovází celou řadu zpěváků naší populární hudební scény. V současné době nejvíce spolupracuje se zpěvačkou Marií Rottrovou.

 


Alena Průchova

pěvecké nastudování

Vystudovala Státní konzervatoř, jazzovou VOŠ Jaroslava Ježka 20 let solistka Orchestru Karla Vlacha, zpívá se skupinou Pavla Větrovce, spolupracuje s kapelou Pajky Pajk Martina Kumžáka, vokalistka Lucie Bílé, Karla Gotta a Marie Rottrové. Hudební nastudování muzikálů Mamma Mia, Ať žijí duchové, Rocky, Tři oříšky pro Popelku, Mašinka Tomáš. Učí zpěv na Státní konzervatoři v Praze

 

 

 


Pavel Cmíral

písňové texty

České texty psal už pro film TARZAN (1999, písně nazpíval P. Muk), a co by textař se pak
podílel na titulech NA VLÁSKU, REBELKA, LEDOVÉ KRÁLOVSTVÍ aj., k nimž se
nedávno přiřadila vracející se MARY POPPINS RETURNS a hraný ALADDIN. Za texty pro
filmovou klasiku MARY POPPINS (1964) získal dabingovou Cenu Františka Filipovského
2018. Na divadelních prknech už několik dekád sklízí potlesk hra EDITH A MARLÈNE, pro
kterou otextoval řadu šansonů z repertoáru těchto dvou hvězd. V jeho diskografii popu
patří TOP místa písním Milujem čím dál víc a Vánoce hrajou glórija P. Kotvalda, Krásně sis
to vymyslel H.Hegerové nebo Přátelství na n-tou P. Nováka – a stylově dodejme, že s k
nim řadí i nahrávka songu You´ll Be In My Heart / Jsi v srdci mém, kterou nazpíval pro
album TA PRAVÁ (2018) Karel Gott. Ano, je to světový hit právě z muzikálu TARZAN!

 


Alena Koktová

produkce

Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze, pracovala jako produkční a PR manažerka ve společnosti Sidovsky Management – produkce koncertů, mediální zastoupení umělců. Podílí se na organizaci koncertů, sportovních akcí a TV přenosů ve spolupráci s Agenturou Amfora. Posledních 11 let pracuje jako vedoucí produkce ve společnostech, které uváděly muzikálová představení v Divadle Hybernia.

 

 

 


Martin Fahrner

překlad

Působil jako dramaturg v řadě českých divadel a podílel se v nich na více jak stovce inscenací. Jako překladatel má na kontě na čtyřicet divadelních her.

Přeložil z angličtiny muzikály Pokrevní bratři a Shrek. Pro činoherní scény objevil a přeložil nové zahraniční autory jako jsou mimo jiné Robin Hawdon (Úžasná svatba), Norm Foster (Sex na vlnách), Edward Taylor (Vztahy na úrovni) nebo Pam Valentine (Láska mezi nebem a zemí).

V roce 1994 mu vyšla knížka „Pohádky pro veliké děti“, kterou o rok později vysílala na pokračování ČT.

V nakladatelství Druhé město vydal romány „Steiner, aneb Co jsme dělali“. „Pošetilost doktora vinnetuologie“ a „Bláznův kabát“. První z jmenovaných knih vyšla vzápětí německy v prestižním německém nakladatelství Piper Verlag v Mnichově a byla přeložena do dalších jazyků.

Pracuje i jako filmový dramaturg a scénárista.



Michal Mückstein

výkonný producent, ředitel Divadla Hybernia

Byl u založení prvního soukromého rádia Evropa 2, vedoucím speciálních operací a vysílání Frekvence 1, vedoucí vizuální prezentace ČT, dramaturg zábavy a vývoje na Nově, editor a poradce v Českém Rozhlase a navíc producent významných kulturních a společenských akcí. Dnes pracuje jako ředitel Divadla Hybernia a výkonný producent muzikálů Mefisto, Iago, Doktor Ox a podařilo se mu v současné době zajistit pro Hybernii návrat legendárního muzikálu Galileo v téměř původním hvězdném obsazení.